lördag 19 november 2011

Life is good!

Det bästa sättet som jag kan tänka mig att få starta en lördagsmorgon på är definitivt med ett löparpass. Om det dessutom är i strålande solsken,jaaa då finns det ju liksom ingen hejd på lyckohormonerna som spritter runt i kroppen. Om det dessutom är ett favvispass som skall springas, i mitt fall intervaller, ja då finns det inte längre ett tillräckligt bra beskrivande ord;) Det enda som var lite störande var att jag vaknade lite sent i morse och fick stressa. Stressa i mig frukost och kaffe. Inte alls särskilt mysigt. Den känslan,som var lite negativ, satt kvar lite i början av passet.. Men klingades av allt eftersom... Åh älskade intervaller! Fasiken vad kul det är att få kuta fort!


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Karin sa...

Undrar jag om du inte är den enda som känner så ;-) Intervaller är det enda pass som för mig bara är skönt "efteråt". En inställning som jag generellt ogillar! Härligt jobbat!

minnas väg till marathon 2012 sa...

Otroligt Fin bild!

Lina sa...

Karin: Tack!!okej, näe jag älskar de, alla har vi våra favvopass :)
Minna: Thanks ;)