fredag 16 december 2011

God morgon, god kväll eller hur man nu ser på det?

Jobbade ju natt i natt. Jag är lite dubbel till det där med att jobba natt.
 Det finns nätter då jag har känt mig så trött att jag nästan har tippat av stolen, då har det varit plågsamt att hålla sig vaken och jag har tänkt aldrig mer. 
Sedan finns det nätter då jag utan problem kan hålla mig relativt pigg hela natten och faktiskt tycka att det känns lite mysigt att vara uppe sådär på natten. I natt var det så, allt bara flöt på bra och jag trivdes med tillvaron. Jag tror jag fick  lite avsmak när jag jobbade 5 nätter i veckan i sommras, det var tufft. Någon natt då och så däremot känns helt okej! En sak som jag noterade nu med lchf -kost var att jag inte kände mig särskild hungrig i natt, brukar bli vrålhungrig i vanliga fall när jag kör vaknatt.
Idag sov jag dock lite hackigt men var ändå sugen på löpning när jag gick upp ordentligt vid 17-tiden.
8 kilometer med hög musik i öronen! Måste fixa en ny playlist, det är underbart att springa med musik!
Föressten läsare därute, är det någon som känner till något bra gratis film-redigeringsprogram?
När jag formaterade om datan försvann det program jag hade förrut och det är ju så kul att klippa o klistra :)
Som när jag gjorde denna film exempelvis!
http://linastraningsblogg.blogspot.com/2010/05/snart-sa-ar-det-dags.html
Vet ni?

Inga kommentarer: