torsdag 22 december 2011

Min garmin är död...?

I morse 05:50 ringde väckarklockan och det var dags för en morgonrunda. 10 minuter senare stod jag ute på gatan och skulle sätta på min garminklocka... men det gick inte?!! Den var helt död?! Jag har bara haft den i 1.5 år så att reklamera den borde ju funka... Om jag hittar kvittot vill säga!? Hur ska jag klara mig nu då? I dag sprang jag in och hämtade min iPhone och använde den gpsen, men jag gillar inte att ha med telefonen när jag springer... Inte alls faktiskt. Kom igen weiki pejki garmin!


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tryck på mode+lap samtidigt och sedan power on, brukar funka i såna lägen.

Lina sa...

Magnus: Du ska helt klart få ett eget hyllningsinlägg för detta!:):):)

anna sa...

Jag har oxå en sån här och jag älskar den. Fick du det att fungera?

Lina sa...

Anna! Japp det fick jag! :)