torsdag 29 december 2011

Springa på nyår!

Jag och Minna har styrt upp en nyårsrunda. Så härliga underbara löpare därute, kom och gör oss sällskap, dela med dig av dina träningsmål och nyårslöften och spring in det nya året tillsammans med oss och andra sköna löpare!

Start: 10:00 lördagmorgon
När: Lördagen den 31:a december
Vart: Vi tänkte att vi möts vid Boule Bar, Rålis och sedan springer vi andra varvet på Stockholm Marathon-banan. Sträckan blir totalt ca. 25 km, men man hänger med så länge man vill!
Tempo: Prat-alla-ska-med-tempo (ca. 6 min-tempo)


Ett perfekt sätt att avsluta år 2011 och inleda 2012 på, eller hur!?
NI HÄNGER VÄL PÅ?! :)

8 kommentarer:

Natti sa...

Vilken bra iden och vädret passar ju bra för en löp runda. Själv så har jag inte kommitså långt, lycka till.

Anonym sa...

synd att man bor lite långt bort bara...:p själv ska man simma 10 km på nyår :D

måste bara säga att du har grymt inspirerade blogg iaf :)

& en fråga...kommer du anta utmaningen som runnersworld har? om att träna/löpa varje dag under januari?

Cattis sa...

Bor för långt iväg :( Ha så kul

Gott Nytt År

Lina sa...

Natti: Ja det ska bli riktigt sköööj! :)

Lina sa...

Anonym: what?! Ska du simma 10 km?!! Galet imponerande! Hur lång tid tar det? :)

...och tusen tack för tips om utmaningen...hade ingen aning om den, såklart att jag ska köra! ska du?! :)

Lina sa...

Cattis: Ja synd! Gott nytt år själv!!!

Anonym sa...

Lina om man är simmare brukar det gå på drygt 2.5 h ;p men nu tog det drygt 3 h eftersom jag inte tävlar längre :)

Självklart är jag med! Blev en lätt löprunda på 5 km, lite mör sen igår :p

Lina sa...

Anonym: 3 timmars simträning låter riktigt bra! Va kul att du också är med på utmnaingen och tack igen för tipset, känner mig riktigt taggad! :)