lördag 17 december 2011

Slirat

Jag tog mig som sagt ut på en löparrunda. Slirigt är bara förnamnet. Jag var dyngsur efter två kilometer och hårda snöflingor piskade mig i ansiktet. Samtidigt så kände jag mig så förbaskat nöjd med att jag ändå trotsade ovädret. Jag hade bestämt mig för en runda idag och då blir det en runda helt enkelt! Jag peppade mig själv med detta citat "hinder är det du ser när du tar ögonen från målet"



Drömmer man om att springa ett marathon på 3:15 2012 så kan man inte låta småsaker stå i vägen, fick ju dessutom lite ansiktspeeling på köpet;) not fy o skam!;) nu vankas det kryssning!!!yey!- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

minnas väg till marathon 2012 sa...

Väldigt bra gjort!

Anonym sa...

Hej, jag undrar vilken sida använder du som "löp-kalender"? (asså som räknar ut km - tid m.m.)
Inspirerande blogg!

Lisa G sa...

Starkt gjort! Jävligt starkt gjort!

Lina sa...

Minna: Thanks! ;)
Anonym: Jogg.se! Superbra sida!:):)

Lina sa...

Lisa: Tack!! :)