fredag 23 december 2011

Handlat det sista!

Äntligen har man fått ihop alla klapparna! Nu väntar en mysig kväll med inslagning och förberedelser på högsta nivå ;)


Jag drack ca. två liter vatten på jobbet idag och jag börjar känna mig kryare,yey! (läs: det lutar åt ert längre pass i morgonbitti) jag hoppas åtminstone att jag vaknar imorgon och är frisk! Förövrigt, lchf-kosten går också fortfarande bra (12:e dagen) och jag har klarat mig toppen utan vare sig glögg, pepparkakor eller lussekatter, tänka sig;) hehe fast jag ska erkänna att ovanstående godsaker inte tillhör favoriterna heller. Skulle någon hålla godis som typ turkisk peber eller geishachoklad framför näsan på mig så skulle jag nog inte känna mig riktigt lika kaxig;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: