torsdag 22 december 2011

TACK MAGNUS!

Magnus rappa svar en morgon som denna, då både min garmin som lagt av och  nu vattnet av någon oförklarlig anledning stängts av(tur att jag i allafall hann duscha efter löpturen) var otroligt uppskattat!
"MagnusN sa... Tryck på mode+lap samtidigt och sedan power on, brukar funka i såna lägen."
¨TACK SNÄLLA DU!
Jag ska erkänna, jag var lite skeptisk och tänkte typ "vaddå, tryck på...den är ju stendööööd"
...men så pep den till och jag blev sååå lättad.
En studentekonomi i juletider är inte den bästa och en icke-fungerande garmin i juletider är typ det sämsta(!?) Var tvungen att sätta på den flera gånger nu efteråt, jag kände mig lite misstänksam mot den.. men den fungerade varje gång! WOW!!!
 TACK TACK TACK!

3 kommentarer:

Anonym sa...

:)

Anonym sa...

Ha ha det finns ofta såna enkla lösningar. När min laptop dog skrev jag om det på ett forum. En medlem föreslog att jag skulle ta ur batteriet, strömsladden och hålla inne startknappen i en minut. Lät störtlöjligt men precis som du så testade jag (var ju desperat) och.... voila! Det funkade ;)

Tur att det finns folk som Magnus.

Lina sa...

Magnus & Anonym: Ja det är märkligt, elektriska ting alltså ...;)