tisdag 13 december 2011

Vi springer in det nya året tillsammans!

Jag och Minna pratade för ett par dagar sedan om att springa på självaste nyårsafton, Så varför inte köra en gemensam nyårs-runda? Ja varför inte? Såklart att vi ska göra det! :)
Så härliga underbara löpare därute, kom och gör oss sällskap, dela med dig av dina träningsmål och nyårslöften och spring in det nya året tillsammans med oss och andra sköna löpare!
Start: 10:00
När: Lördagen den 31:a december
Vart: Vi tänkte att vi möts vid Boule Bar, Rålis och sedan springer vi andra varvet på Stockholm Marathon-banan. Sträckan blir totalt ca. 25 km, men man hänger med så länge man vill!
Tempo: Prat-alla-ska-med-tempo (ca. 6 min-tempo)

Ett perfekt sätt att avsluta år 2011 och inleda 2012 på, eller hur!?
NI HÄNGER VÄL PÅ?! :)

7 kommentarer:

Kalle sa...

Tjoho! Jag kommer:-)...om inte annat för att träffa dig Lina:-) Det var allt för länge sen sist!
GOD JUL får jag önska dessförinnan!
KRAM!

Lisa G sa...

Kul grej! Jag är med på sätt och vis! Det blir Sylvesterloppet i Göteborg för min del! Ska ha er i tankarna.

Thomas sa...

Klart att vi kör!

Lina sa...

Kalle: Åh vad kul!! Ser framemot att träffa dig oxo :)!! Kraaam!!

Lina sa...

Lisa: Då ska jag ha dig i tankarna också! :) Heja Heja! ;)

Lina sa...

Thomas: Jag visste väl att man kunde lita på dig! :) Fasiken vad sköööj!

minnas väg till marathon 2012 sa...

Vad kul med så positiv respons!

//Minna