torsdag 14 juli 2011

Ursvik- premiär idag!!:)

Efter att jag stukade foten, ett par dagar innan Sthlm-marathon har jag varit "rädd" för att springa terräng."En stukad fot stukas lätt igen." Det har jag fått höra både en och två gånger, så jag har inte vågat ta risken.

Idag så skulle jag få trevligt sällskap på min löparrunda utav Peter...och han föreslog Ursvik. Jag hann såklart per automatik tänka "men... Jag kanske trampar snett!!!" men jag insåg med det samma att jag inte kan undvika mitt löpar-paradis för alltid.
Jag får helt enkelt fokusera lite extra på vart jag sätter fötterna. Sagt och gjort och är lika med härligt!
Nu sitter jag på pendeln på väg på nattjobb. Jag var nyss inne på hemköp och köpte lite nyttigt snarr, något måste man ju få i sig under småtimmarna!:)




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: