torsdag 7 juli 2011

Frågor

Jag har nog vänt lite på dygnet och har fastnat framför datan lite för länge, det resulterade i att jag började svara på ett sånt där blogg-fråge-formulär ;)
Hur gammal är du om fem år?
32…
Vilken är den senaste filmen du sett?
Ush det var en film som jag inte alls gillade men som jag inte minns namnet på.
Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Det beror på vilket humör jag är på och vad det gäller.
Vilken ögonfärg har du?
Blå
När vaknade du idag?
Vid drygt 9-tiden
Vilken är din favorit plats?
Jag har många! Men måste säga spanien, där jag har spenderat stora delar av mitt liv. Jag fastnade också för en plats där jag var förra sommaren i Italien med Daniel, en by som heter Saturnia. Varma källor och fantastiska vyer och så gillar jag mitt hem också, när det är städat :)
Vilken plats föredrar du minst?
Offentliga toaletter och sunkhak.
Hur stor är din säng?
120… har ett så kallat sängskåp ;)
Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar… skulle inte få plats med något annat, compact living! ;)
Hur många kuddar har du i sängen?
2
Vilka städer har du bott i?
Stockholm och Oxford(england) en period.
Föredrar du skor, strumpor elr barfota?
Det beror på vad jag gör.. Löparstrumpor är dock ett måste i löparskon!
Är du social?
Jag gillar verkligen att umgår med människor som jag tycker om. Men jag tycker dessutom verkligen om och har ett behov av att vara helt själv ibland. Jag är dessutom hellre ensam än spenderar tid med puckon;)
Vilken är din favoritglass?
Cart d´or Stratchitella… jag gillar mest choklad/vanilj-glassar inte så mycket fruktsmaker.
Vilken är din favoritmat ?
Chicken tikka masala! ;) Kör ofta takeaway och byter ofta ut riset mot quinoa!
Tycker du om kaffe?
I LOVE KAFFE… ett evigt beroende.
Vad dricker du till frukost?
Kaffe och vatten och färskpressad juice ibland på helgen
Sover du på någon särskild sida?
Närmast väggen.
Kan du spela poker?
Näe…har absolut inget tålamod för sånt.
Är du beroendemänniska?
Beroende av vad? Kaffe,löpning, och flux munskölj...jag är nog beroende av rätt mycket när jag tänker efter ;)
Vill du ha barn?
Ja, absolut!
Kan du några andra språk än svenska?
engelska och lite spanska
Har du någonsin åkt ambulans?
Ja när jag var liten och hade slagit huvudet;)
Föredrar du havet eller en pool?
Havet alla gånger!
Vad spenderar du helst pengar på?
Mig själv såklart;)
Vilket är ditt favorit program på tv?
Jag ser ytterst lite på Tv… jag har sällan varken lust eller tid.
Sover du med gosedjur?
Näe…har inget sånt behov ;) Däremot så har jag två levande gosedjur, Tim och Love ;)

På tal om det, nu måste jag nog sussa ändå... Natti natti!

Inga kommentarer: