onsdag 13 juli 2011

Löpar-cravings

Under mina långpass så blir jag väldigt ofta desperat sugen på brämhults apelsinjuice.
Det är inte så att jag bara tänker " att det skulle vara gott" utan jag kan helt enkelt inte släppa tanken, begäret känns så starkt.
Idag var det en sån dag så efter 17 km var jag bara tvungen att göra en blixtvisit i hemmet för att hämta upp visa- kortet innan jag fortsatte min långrunda.




Efter 25 km (2h23min) väntade äntligen, äntligen, äntligen belöningen inne på Hemköp och den smakade såklart fantastiskt gott!! :)
- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

Karin sa...

så smaskigt! Jag har just nu "post-löpar" cravings; tycks kunna äta hur mycket som helst utan att finna en botten! Pizza, chips, lösgodis, cocacola... Bara fint krubb också :-)

Always want runnerlegs! sa...

Hahaha, skönt att höra att det finns flera :). Jag brukar oxå jogga förbi hemma och hämta visakortet innan jag fortsätter så jag kan få med mina "cravings" hem haha. Härligt att träningen går bra :)

JOHN sa...

Haha! Jag läste för en tid sedan om en amerikansk ultralöpare som beställde en pizza som levererades på plats. Han fortsatte springa med pizzakartongen framför sig tills han avslutat sin måltid :)

Lina sa...

Karin: haha...jag vet precis vad du menar med post-löpar-cravings också ;)
Alwayswantrunninglegs: Ja.. känns så sjukt belönande när man varit sådär sugen :)
John: haha... skön kille! :)