söndag 10 juli 2011

Seg..och trött

Seg och trött är två bra beskrivande ord för denna söndag.
Jag har känt mig mer eller mindre som en zombie hela dagen. Efter att ha ätit frukost så drog jag mig tillbaka till sängen, jag kände mig helt utmattad och fattade ingenting. Vart var energin egentligen?

Efter ett par timmar så fick jag dock ångest för att jag låtit "hela dagen gå" och satte igång och storstäda i 2 hela timmar, hehe...det kändes faktiskt mycket bättre efteråt och lägenheten luktar nu nyskurat, så härligt! Jag fick även lite mer energi efter städningen och i kväll blir det natt-jobb, så dags att tagga till!
Förövrigt så kan jag passa på att berätta att jag blev både glad och lite rörd över Thomas-blogginlägg från igår. Fina, snälla Thomas, tack desamma! Du sprider rätt mycket glädje du med ska du veta:)
Foto: Skön glidarbild på Thomas ;)

Inga kommentarer: