tisdag 19 juli 2011

3 veckor

Det är nu tre ynka jobbveckor kvar tills min semester. Faktiskt min första riktiga semester denna sommar. Visst var jag ledig en del i juni, det blev att jag jobbade typ deltid, men då var jag ändå "tillgänglig". Det fanns hela tiden i bakhuvudet att om jobbet ringde så var jag beredd på att hoppa in. Om tre veckor så kommer jag inte att vara tillgänglig alls och det är en himla skillnad faktiskt. Då åker jag äntligen till vår lägenhet i södra Spanien. Träningsmöjligheterna där är goda eller rättare sagt fantastiska, ett löparparadis utan dess like!
Tränar ni på semestern?

5 kommentarer:

Ousa sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ousa sa...

Semestern brukar bli mer som ett träningsläger för min del. Det är lyx att hinna vila massor och äta massor mellan passen. =) Härligt med Spanien!

Lina sa...

Ousa: Samma här! :) Bästa som finns! :)

runwaytoadventures.com sa...

Självklart!

Lina sa...

Pernilla: Visst hör det till, löpning och semester :)