måndag 11 juli 2011

Långpass ikväll, vill du hänga på?

Många av er intar säkert just nu erat morgonkaffet, jag själv ska hem och sova efter en vaken natt på jobbet.
Senare när jag vaknat till liv igen så ska jag troligtvis, förhoppningsvis svira om till löparoutfit och bege mig till Rotebro för ett gemensamt långpass som jag tycker låter trevligt.

Intiativtagaren Roger skriver så här:
Jag söker återigen glada långpass sugna löpare för att springa i stora delar OS banan från 1912, med vissa hemliga förändringar. Tyvärr är stadion stängd så vi avslutar passet vid någon pendeltågsstation i Sthlm.
Passet blir lite längre denna gången mellan 25-30 km. Sträckan går att anpassa bara ta med en SL biljett.
Farten anpassas så att alla hänger med. "

Så ta med vätskebältet och ditt glada humör.
( FYI: Halvmaradistansen kommer att passeras vid tekniska högskolan)

Vill ni hänga med så är det alltså 18:30 som gäller vid pendeln i Rotebro! Jag hoppas¨på att jag ska pallra mig dit! :)

Inga kommentarer: