lördag 16 juli 2011

Sjukt nöjd!

I morse var jag uppe i ottan skulle man kunna säga, kl. 6 ringde väckarklockorna. Jag pallrade mig upp, satte på kaffet och la mig och snoozade. Dödstrött! Efter lite kaffe och en lättare frukost så kände jag mig dock redo och piggare för att klockan 7 möta upp Peter och senare även Sara. Så skönt att komma i gång så tidigt, en riktigt bra start på denna lördag!


Det finns även helt klart en tillfredsställelse i att klockan 9:00 (en lördag!) åter vara hemma och redan ha fått till ett riktigt bra pass! Totalt drygt 19 km löparglädje blev dagens dos!
- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Ingmarie sa...

Starkt!
Men det gäller att tänka ett steg lägre. På just det där du skriver. Vara "klar" kl 09 och ha hela dagen framför sig! (Om man inte somnar igen förstås...)
Vill du ha lite sovmorgon och intervaller på onsdag så kom till Kärrtorp! .-) (Kolla lördagsinlägg)

Lina sa...

:) tack!...jobbar natt kvällen innan (tis-natt)tyvärr! :(