måndag 11 juli 2011

Trött som få!

Jag hade ju tänkt att sociallöpa med drygt troligtvis ca. 30 andra ikväll... men efter en hackig sömn idag protesterar kroppen.
Jag har knappt ätit något och jag vaknade nyss.

Så när en vän, som också tänkt springa, började vackla så krävdes det inte mycket för att jag också skulle backa...vi missar säkert något jättetrevligt;) men, men;) Vi springer en lugn trött-mösse-runda tillsammans istället..;) Jag har för övrigt blivit fast beslutsam om att köpa mig ett par löparglajjor snarast, möjligast efter att ha provat mammas coola, röda! Jag vill ha!
- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Staffan sa...

Kolla då in modellen Red Master från www.atletus.se

Jag (och Ingmarie också tror jag) har deras modell Swede Duo, superlätta, snygga och prisvärda!

Lina sa...

Tack för tipset!! :)