söndag 31 juli 2011

Michel-löpning!

Som sagt idag vankades löpning med Michel. Min tightaste träningsvän ever! Vi har verkligen upplevt så mycket roligt löparmässigt tillsammans.
Numera bor han (tyvärr) i Tyskland. Denna helg så var han dock på en snabbvisit i Stockholm och såklart så träffades vi för lite intervaller på Sollentuna-vallen.
Solen gassade på ordentligt och det var riktigt kämpigt kan jag meddela.
5 stycken tusingar...ångest som vanligt inför varje set men ack så skönt efteråt.
Jag sprang efter passet nästan hela vägen hem och landade på totalt 2o km denna fina söndagsförmiddag. Riktigt härligt och ikväll ska jag träffa Daniel. Det kommer inte finnas mycket tid att ses nu innan jag drar till Spanien om en vecka, efterssom jag jobbar 53 timmar natt i veckan som kommer. I stort sett: Äta, träna, sova, pussa på hundar (och Daniel) :)
SEN ESPAÑA!!! Om jag längtar?!

4 kommentarer:

fitnesscoachen sa...

Starkt jobbat att dra tusingar i den här värmen1 :)

Ingmarie sa...

Löparvänner är guld!
Och vilken bra "ursäkt" du har att åka till Tyskland. ;-)
53 timmar natt? Igen! Jösses!
Inte konstigt du blir seg.
Ta väl hand om dig. Spanien kommer att bli perfekt att åka till!

Lina sa...

fitnesscoachen: TACK! Det var så tufft! :) synd att vi inte sågs på sommartåget :(

Lina sa...

Ingmarie: Ja...tuffa veckan igen:/ ;)... fast nedräkningen har börjat... på måndag... ÄNTLIGEN! :)