söndag 10 juli 2011

Bra dag trots uteblivet ursvik all in

Det kändes trist att inte kunna vara med på Ursvik all in idag.
Jag kan inte riskera att skada mig nu. Jag måste därför träna smart och långpass i terräng just nu vore allt annat än smart just nu.
Så jag bestämde mig för att se framemot mitt pass som väntade senare på kvällen i stället.
På stranden idag så bestämde sig även Daniel och Uffe för att hänga på.
Toppenkul att oväntat få förgylla rundan med trevligt sällskap:)
kilometermässigt landade jag på 17 km. Life is good, löparkänslan var verkligen på topp!




Senare på kvällen väntade först hundprommis och sedan balkonghäng(inte på min tyvärr, jag har ingen balkong) med god middag toppat med päronglass.
Sommardagar säger jag bara, visst är det fantastiskt härligt, jag kan bara inte få nog!

Inga kommentarer: