torsdag 1 mars 2012

Sovmorgon på en torsdag?!:-)

Igår kväll ställde jag inte klockan och jag sa till Daniel att inte väcka mig. I vanliga fall går jag nästan alltid upp samtidigt som honom trots att jag ibland skulle kunna sova längre. Jag tycker att det är en rätt trevlig rutin att starta dagen tillsammans över en kopp kaffe. Men nu kände jag bara för att passa på att sova ut. Jag trodde att jag ändå skulle vakna innan kl. 9 . Därför blev jag smått förvånad när jag yrvaket konstaterade att klockan nästan var halv 11 när jag slog upp ögonen ;-) Riktigt nice, 10 timmar sömn!:-) hundarna protesterade såklart inte heller...


Fast lite har jag hunnit med ändå idag, bland annat fixat litteratur till c-uppsatsen och sprungit en runda! Fast dagen kändes faktiskt lyxigt avslappnad. Hoppas ni också har haft en fin dag! - Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Ingmarie sa...

Sådana dagar behövs också!

Lina sa...

Verkligen! :-)