måndag 5 mars 2012

Lång dag!

Herregud vilken lång intensiv dag! Därav inget bloggande! ;-) Den började vid 6-tiden då klockan ringde och det var dags för en morgonjogg på 12 km med Suss! Det var jättetrevligt och vi hade mycket att prata om. Jag inspireras alltid av Suss enorma energi. Det smittar av sig!:-) Hela dagen har jag letat teorier till C-uppsatsen. Jag var helt trött i huvudet och därför blev det en till runda på dryga milen efter klockan 15. Kvällen har spenderats med Suss, Thomas, Alex och Miranda inne i stan. Nu ska jag läsa på lite om stigma innan sängen väntar. JAG ÄR TRÖTT! ;-)


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad imponerad jag är! Hur klarar du av att skriva c-uppsats, hitta tid för vänner, intressen och att träna?
Jag skriver själv min c-uppsats nu, samtidigt som jag jobbar, men känner att jag inte hittar tiden till annat!
Hur gör du? Har du några tips? ;)
Malin
(activa.blogg.se)

Lina sa...

Malin: Ja ibland så är det helt klart svårt att få tiden att räcka till. Jag tar alltid en vecka i taget. De vänner som tränar passar jag på att träna med (istället för fika) Jag transportspringer ibland till olika platser...hm.. och springer morgnar som sena kvällar :-)