söndag 11 mars 2012

Söndag. I morgon gäller det!

Återigen en 100 kilometersvecka har passerat! Jag ger mig själv en extra klapp på axeln och känner mig mer än nöjd! Dessutom innehöll veckan två stycken kvalitétspass vilket känns toppen. Det enda som jag är lite besviken på är att jag inte hunnit med yogan. Men,men, ibland så är det svårt att få till allt...


Denna härliga, soliga söndag inleddes med 1 mils morgonjogg i lugnt tempo. Ingen press alls. Fungerade bra som återhämtning. För det känns i benen att det sprungits intervaller igår! ;-) Efter en mysfrukost i soffan så vankades det fika (som f.ö innefattade löpar-äventyrs-planer). Nu ska jag fortsätta att läsa den intressantaste boken som jag har läst på länge. Jag måste vara förberedd inför heldagarna på idrotthögskolan, nu måndag och tisdag!:-)


När jag har pluggpaus senare så ska jag svara på kommisar och mail, bah så ni vet! ;-) -Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: