tisdag 20 mars 2012

En bra dag!


Foto:En blandning från dagen!
Det började ganska bra i morse på café cino där jag mötte Jonna för att planera inför den kommande c-uppsatsen. Vi gjorde bland annat mindmaps diskuterade olika förklarande teorier som skulle kunna tänkas vara bra att ha med, kom på frågeställningar osv. Det känns skönt att komma igång trots att det officiellt är först den 30:e mars som startskottet för c-uppsatsen är. I nuläget läser jag förövrigt en kurs i personlig utveckling men det är en annan historia.  Hur som, efter planeringsfikan så hamnade vi i affärer och där shoppades det för fulla muggar;-) . Tänk vad lite vårkänslor kan göra med en! Skitsnygga tights och årets första glajjor!yey! Jag gillar inte alls att shoppa på vintern. Då skiter jag nästan i vad jag har på mig faktiskt?! Slask och kyla...Brr.. Men nu på våren däremot! Då blir ju allt så mycket roligare!
Ajuste detta är ju en träningsblogg...sorry ;-)! Sprungit har jag också såklart gjort;-) och det är ju också roligare på våren än på vintern! Totalt ca. 20 km blev det idag inkluderat 7.78km tröskeltempo a' la 4:31... Det kändes bra eller stabilt som Alban skulle säga ;-) 
Vad gör jag för tid på premiärmilen på söndag tro?! Jag har själv INGEN aning.
45 minuter på milen känner jag att jag behärskar men kan jag snabbare?!
Ja, det är den stora frågan! Kul som attan med lite "löparpartaj" blir det hursomhelst!
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: