söndag 29 augusti 2010

Var ute och rastade benen... pulsvärden??

Jag har självklart med mig min Garmin på alla pass numera men jag är dock lite fundersam över den onormalt höga puls som jag fick upp vid min fartökning, jag kom av mig helt och stirrade förstummat på klockan. Är det någon av mina läsare som är kunnig och har erfarenhet inom puls så får den gärna höra av sig då jag skulle behöva rådfråga...skulle uppskattas enormt! Mejla mig helst i så fall, adress finns i högerkanten!

I morgon så börjar plugget. Alla vanliga rutiner kommer att falla på plats och jag kommer att ha mer tid att till exempel blogga;) Jag har varit lite dålig på att svara på kommentarer och mail i tid från er läsare men det ska det bli ändring på. Det är för att jag har haft fullt upp och inte för att jag inte uppskattar att höra i från er! :) Nu så känns det som om jag kommer att "komma i kapp" med allt och jag ska strukturera och fixa ordning i min lilla lya nu i veckan så att jag får koll på allt, skön höststart helt enkelt, ordning o reda! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

testa att blöta pulsbandet.. brukar ge bättre kontakt då.

Ousa sa...

Min förra klocka gjorde samma sak och de var kontakten som var för dålig. Jag köpte nån gel som funkade fint då.