torsdag 26 augusti 2010

Nytändning efter träningsevent på Les Mills

Efter träningseventet anordnat av Les Mills så har jag fått någon slags nytändning träningsmässigt. Det bränner i låren av träningsvärk idag, av träningen med Les Mills, och jag gillar det verkligen! Jag vill dra igång och köra mer body pump nu. Innan så har det bara varit mest löpning som lockat och styrketräningen som jag utfört(rättare sagt tvingat mig till ibland), har handlat om löpningen, bara. Jag har gjort det enbart för att bli en bättre löpare, inte för att jag kännt mig sugen eller tyckt att det varit särskillt kul. Men efter Les Mills så hände något, jag känner mig helt plötsligt supertaggad att fortsätta att köra bodypump. Maskinerna på gymmet tråkar ut mig men denna gruppträningsform lockar enormt. Det var ju så himla kul! Jag är sugen på att bli stark, inte bara snabb! :) Fast blir jag starkare så kanske det i och för sig leder till att jag även blir snabbare ;)! Efter Tjej-milen nästa helg så drar jag igång!

Inga kommentarer: