fredag 6 augusti 2010

simma!

I morgon sa har jag varit har i Spanien i en vecka! Tiden gar sa fort! Jag har sprungit alla dagar utom en och simmat varje dag! Det ar tufft att simma har bland vagorna.

Jag hoppas pa toppform till tjejmilen den 5:e September.

Tjejmilen ar val inte egentligen ett "springa-snabbt-lopp" med tanke pa trangseln de 2 forsta kilometrarna, men i ar sa ska jag ta for mig och komma langre fram i startgruppen. Problemet ar att jag garna vill varma upp och det kanns som om startgroparna har en tendens att fyllas pa snabbt. Men jag satsar pa personbasta och som det kanns just nu sa ar det langt ifran omojligt, jag kanner mig i form! Speciellt efter denna halsogivande vecka! :)
Simma gor jag ju inte direkt varje dag hemma men vilken super traningsform och bra komplement det ar till lopningen, kanns skonsamt!
Nu sa ar det dags att dra pa mig loparpjukken igen och ivag pa temporunda! :)
Ciao! :)

Inga kommentarer: