måndag 23 augusti 2010

Tillbaka

Tillbaka, till löpningen efter att ha varit sjuk, det känns riktigt bra! :)
Visst löpningen flöt inte idag, jag fick ingen riktig rytm i kroppen, men jag sprang och kroppen hängde med så jag är glad! Det känns bra att vara "tillbaka" så att säga! Jag fick dock inte testa min Garmin, eftersom jag glömt den hos Daniel, typiskt! Men det är ju en dag i morgon också... som det så fint heter och då ska den minsann invigas! Jag är ledig i morgon (faktiskt hela veckan!) och jag ska springa med Michel :) Vi båda har varit iväg på olika resor och inte kunnat träna tillsammans på ett tag, så det ska bli superskoj att ses!
Dagen startar dock med träning och frukost med Les mills!

1 kommentar:

LOPARJANNE sa...

Skönt att du är tillbaka igen efter den ofrivilliga vilan!
Ha ett bra Garminpass idag...