lördag 7 augusti 2010

Grillen är på...



...och jag är utmattad, men mycket nöjd, efter kvällens shopping i Bahia Sur! :) Det är verkligen mycket roligare att shoppa när man har blivit lite brun! :) Vilat från löpningen har jag också gjort, vilket säkert kommer att bidra till en super-härlig runda i morrn med fräscha ben! Andra "löp-vilodagen" sedan jag kom till Spanien förra lördagen!


Jag ser framemot morgondagens runda, får se vad jag utforskar då, detta kanske kan kallas för sigthseeing, löpar-sigthseeing... Man hinner faktiskt uppleva mer på en timmes löpartur än under en promenad! Och jag som både promenerar och springer här nere hinner uppleva och se jättemycket, fast till fots! ;) Trots att jag varit här i stora delar av mitt liv och trots att Spanien känns som ett andra hem så tycks det alltid finnas nya stigar och platser utforska!

Inga kommentarer: