fredag 13 augusti 2010

Blicka framat!

Det verkar som om det inte kommer att bli nagon mer lopning for mig har i spanien denna gang, har namligen haft oturen att fa lite halsont! :( Trakigt efterssom jag garna skulle ha tagit en tur ikvall men idag sa blev det varken playan eller traning. Det enda som jag har gjort idag ar att handlat en stor pase Goji-bar pa marknaden i morse, atit rakor och druckit kaffedrinkar.

I morgon kvall sa aker jag mot Sverige men jag "deppar" inte ihop for det! Aven om det ar trist att aka hem sa forsoker jag att tanka positivt. Nasta helg sa vantar till exempel en langweekand pa Gotland som jag ser framemot!

Sa jag har med andra ord en veckas till ledighet innan plugget drar igang, skont!
Nu sa ska jag ga o lagga mig pa terassen i skuggan och kurera mig!
Hoppas ni mar fint!

Inga kommentarer: