onsdag 30 juni 2010

Kvalite´t!

Idag efter jobbet så stod löpning med Thomas och Michel på schemat. Så det såg jag framemot efter att ha suttit still en hel dag framför dataskärmen.
Jag fick dock stressa en hel del, för att hinna. Jag har ju den fantastiska fördelen att få ta med hundarna till jobbet så de skulle ju hem och lämnas. Vilket innebar att jag var tvungen att ta bussen hem idag för att hinna till vår bestämda mötestid i Ursvik. Jag brukar promenera med de hem annars. Det är skönare, speciellt denna årstid! Men missade bussen och stod med två mycket törstiga hundar på en varm busshållplats ett bra tag. När jag tillslut kom hem så hade jag endast fem minuter på mig att byta om för att sedan slänga mig på cykeln och trampa på allt jag kunde till Ursvik. Vi värmde upp i 5 km och körde sedan lång backe upp och ner ca. 3.5 km enligt Thomas Garmin. Det kändes grymt bra! Fler sånna här pass behövs!! Mer kvalitetspass framöver helt enkelt! Det känns så bra efteråt, att ha fått upp flåset :)
Här är vi, efter maran förra året! :)

Inga kommentarer: