söndag 13 juni 2010

Nya planer!

Igår så var jag på en inflyttningsfest, jäklar vad kul det var, jag kom hem vid tre-tiden så idag så har det varit en ganska så slapp dag. Ingen träning, MCDonalds-mat och nu väntar godis och film:) Sånna här dagar behövs också ibland:)

Jag har planerat lite idag också, inför framtiden då det gäller lopp...
...och nej jag kommer INTE att vänta 1 helt år på nästa mara!

Det blir nämligen Växjö Marathon för mig den 16:e oktober! :) :) :)
Visst kommer jag säkerligen att sakna publikens stöd som finns på sthlm-maran samt den underbara känslan av att springa in på Stadions vackra arena.
Men detta blir ju något helt annat, säkerligen en helt annan typ av maraton-upplevelse och jag ser verkligen grymt mycket framemot denna nya utmaning!

4 kommentarer:

Alexander Abrahamsson sa...

Hört att Växjös mara skall vara bra om man siktar på pb!

Låter skoj! Här väntar dock vila :(

Lisa sa...

Vad kul med Växjö-marathon! Det har jag faktiskt också funderat på att springa. Fast det är nog lite för nära Lidingöloppet för min del. Men man vet aldrig! =)

Miranda sa...

Åh vad kul! Tanken har faktiskt slagit mig med.. ;) Ska bli kul att följa din nästa mara också förstås!

Paula Eklund sa...

Låter ju jättekul med Växjö Marathon! Själv har (hade?) jag nog tänkt nöja mig med Lidingö i höst, men nu vet jag inte... Gillar ju plötsligt mara-distansen och klart jag är nyfiken på om jag någonsin kan slå mitt sämsta och bästa resultat...
Nu drar jag ut och rundar den där förbaskade Brunnsviken! :-)