torsdag 10 juni 2010

Bara två ynka bilder...



...lyckades Marathonphoto fånga på mig under marathon, och det var inte under marathon ens, de är tagna efter målgång! Kommer det inte att komma upp fler nu?
Lyckades de inte få till en enda under hela loppet? Jag är förvånad. När jag sprang tjejmilen så fanns det ju en hel drös med bilder "in action", och det var ju bara en mil?! Dessa från tjejmilen har jag tänkt att köpa, men student som man är så har det blivit bortprioriterat. Det är så kul med foton, fina minnen! Tur att mina "supportrar" i allafall fick till några på maran :)




4 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

Du ser så glad ut, fint! Själv ser jag ut som jag har jättetråkigt, alternativt håller på att dö, på alla bilder :)

Pernilla Hult sa...

Superfina bilder! =)
Du får önska Dig dem i present vid väl valt tillfälle..

Thomas sa...

Jag håller med Lina, det borde gått att få fler bilder. Men de kanske inte hann med i svängarna. Dock så måste jag säga att bilderna från Tjejmilen var riktigt bra bilder, man kan nästan tro att de hade fokus just på dig. Jag tycker absolut att du, på ett eller annat sätt, skall köpa någon av dom. Mittenbilden är ju en riktig Action-bild.

Dessi sa...

Snygga bilder! :) Fin solbränna har du också!