lördag 12 juni 2010

Lördagslöpning

Idag så sprang jag 8 km ute i Hässelby med några andra löpare. Thomas följde också med så vi åkte hans bil dit, skönt!
Det var verkligen jättetrevligt! 8 km i lugnt i tempo kändes som ett bra "efter-maran-pass". De andra körde intervaller, men mitt förnuft sa åt mig att inte stressa på kroppen så mycket just nu. Jag känner mig lite ur form, vilket är helt naturligt. Men jag och Thomas körde styrke- träning i stället. Jag tycker att löpningen känns grymt kul nu och ser framemot loppen och träningen framöver. Jag fick tips idag av Peter om maror till hösten, och en av dessa blir det definitivt! Utan tvekan, jag har rekat lite om dessa nu på nätet, och jag vill jag vill jag vill!!! ... ett år till nästa mara är för långt!! :)
Ska ni springa några maror i höst?

Nu så ska jag fixa ordning mig och sen så ska jag iväg och festa! Ha en underbar kväll allihopa!

2 kommentarer:

Miranda sa...

Vilka maror tipsade han om? :)

Pernilla Hult sa...

Ingen mara i höst.. Testar halvan först! =)