onsdag 2 juni 2010

What a day!


Trots att jag varit ledig idag så har jag varit "igång" konstant!

Nu på eftermiddagen så har jag lyxat till det på centralbadet. Jag gick på 50 minuters massage och bastade och badade bubbelpool jättelänge, så himla skönt och härligt alltihop! Det är en rätt skarp kontrast när man stiger in på centralbadet, till skillnad från drottningsgatans hets utanför!
Jag känner mig helt klart som en ny människa efter kvällens "spaande"!
Jag har promenixat sisådär 7 km också nu på senkvällen, förutom alla mygg så var det jätteskönt! :)
Jag måste bara få upprepa mig (för min egen skull), jag är marathonredo... jag ser med skräckblandad förtjusning framemot lördagens äventyr!

1 kommentar:

Löpning & Livet sa...

Ja det är verkligen skräckblandad förtjusning! Och ibland undrar jag varför jag är så dum att jag utsätter mig får sånt här :)