söndag 27 juni 2010

En 25:a i solen!

Det tar ett tag att landa på riktigt när man har varit utomlands. Väskan ska packas upp, kläder ska tvättas, brev (tråkiga räkningar) ska öppnas och (tyvärr) betalas och två heeelt fantastiska, älskade och saknade hundar ska få extra uppmärksamhet och tusentals pussar! :)
Att det sen var midsommar mitt i allt ihop har också bidragit till att det stort sett varit fullt upp för mig sedan jag kom hem, natten till fredag.

Meeen jag har sprungit, igår 11 kilometer och nu idag på eftermiddagen ett långpass på 25 kilometer! Minna mötte upp mig sista milen på cykel och cyklade brevid mig, vilket var jättetrevligt! Det är i och för sig alltid trevligt att "tjattra" med Minna!

Sen så tog vi oss bort till utomhusgymmet och fick ofrivilligt ;) hjälp av ett äldre par, som ville lära oss tekniken när vi körde bänkpress... de skulle visa och inspektera...hehe! Jag hade ju sprungit 2,5 mil och var väl inte psykiskt sätt i det läget heeelt intresserad av "assistans" :) Ville bara träna och prata med Minna om våra olika semestrar, hon har rest runt en hel del nyss hon också. Vi båda älskar ju att resa, och det är så inspirerande att prata om resor, man vill ju bara ge sig iväg igen... men man måste ju jobba lite också om man ska ha råd...så nu så väntar fyra veckors arbete innan det bär av till Spanien!

Inga kommentarer: