lördag 5 juni 2010

03:40:22

... blev min tid idag!

16 kommentarer:

Tobias sa...

Grymt bra tid! Imponerad!

Staffan sa...

Instämmer med Tobias, riktigt riktigt bra! Och hur gick det med benhinnorna??

Miranda sa...

GRATTIS! Du såg så stark och glad ut :)

Sofie RW sa...

Det är ju grymt bra! Grattis!

Suss sa...

Grattis Lina!

Fantastiskt bra, åh vad kul!
Du verkar vara i ditt livs form :-)

kram Suss

Löpning & Livet sa...

Grattis!! Hur bra som helst ju!

Kalle sa...

GRATTIS!!!
Som jag sa till dig efter loppet: Jag är chockad!!! Ärligt talat trodde jag inte på din måltid 3:45, kanske sub 4 och så springer du ÄNNU BÄTTRE!!!
Långnäsa åt mig:-)
STOR KRAM!

Johanna sa...

Bra jobbat!!

Pernilla Hult sa...

Grattis Lina! Vilken kanonbra tid!

Lisa sa...

Grattis! Kanonbra jobbat, verkigen!

Sara Jansson sa...

Grymt jobbat! Drömtid ju!

Dessi sa...

GRYMT bra! Grattis!! :)

Victoria Sandberg sa...

Grymt bra =)
Du är skit duktig :)

Lina sa...

TACK FÖR ALLA UNDERBARA KOMMENTARER!!! DET VÄRMER ENORMT MYCKET! TACK TACK TACK!!!!!!

Ebba sa...

Sjukt bra!!! :) Du är riktigt duktig!

Lina sa...

Tack Ebba ockå!!!