fredag 11 juni 2010

Fredag och semester !!

Idag så har jag jobbat hela dagen... men nu efter endast en vecka på jobbet så väntar redan semester och jag är nu ledig i två veckor, i slutet på nästa vecka så väntar Italien!
I kväll så har jag varit på en mycket trevlig studentmottagning, nu så är jag dock hemma igen, trött! Jag har varit trött hela veckan, tror jag är ovan med att gå upp så här tidigt som när man jobbar!

I morrn bitti så ska jag upp ganska tidigt igen, fast o springa, andra rundan sedan maran. Ska bli spännande att se hur kroppen svarar på det! Jag är så sugen på löpning nu! Sommar och löpning hör lixom ihop!

Hahha började le för mig själv när jag såg denna bild på mig själv efter målgång med en kexchocklad i högsta hugg, "Go o gla kexchokla" kan man verkligen säga! :) :)

3 kommentarer:

Kalle sa...

Håller helt med! Beskrivningen
"GO O GLA" stämmer verkligen in på dig Lina;-)
Ha en trevlig semester!
KRAM!

Alexander Abrahamsson sa...

Kexchoklad är standard efter en tävling! =)

Lina sa...

:)