tisdag 15 juni 2010

I kväll...så gäller det igen!




Då så ska jag springa Parloppet tillsammans med min storebror Joel! Han fick det i julklapp av mig. Det är första gången som han springer ett lopp, hoppas han blir "biten", det vore skoj!
Jag är inte direkt i form med tanke på hur nära maran det är, men vem bryr sig!? Det är så kul att springa ändå tycker jag. Jag älskar att springa lopp och även om det är kul att få tider som man är väldigt nöjd med så kan jag lätt "ta" att det inte kan vara så på varje lopp och ändå känna mig nöjd med min insats. :)
Jag ser verkligen framemot en urkul löparkväll med världens bästa storebror! :)

8 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

Lycka till!! :)

Staffan sa...

Bli inte förvånad om maran och vilan efteråt framkallat en s k superkompensation och benen kommer att springa riktigt snabbt ikväll!

Lycka till!

mikael sa...

Lycka till idag!

Då har jag på nåt sätt lyckats lova att jag ska springa Sthlm maraton nästa år

Kalle sa...

Kanske 3:e ggn. gillt för mig då?
Fast jag har inte heller någon form att skryta med:-(
Fast huvudsaken är att VI har kul och PARLOPPET är ett sk..roligt lopp:-D

Alexander Abrahamsson sa...

Låter som en kul grej! Hoppas det känns bra och att din bror fastnar för löpningen : )

Pernilla Hult sa...

Lycka till ikväll! Hoppas Ni får en trevlig löpning ihop.. Håller tummarna för att "lopp-bacillen" biter Din bror ;)

Karin Engen sa...

Såå...vann ni? Hoppas det :)

Lina sa...

Tack alla! Det var jättekul ikväll! :)