torsdag 3 juni 2010

Kanske bara detaljer men ack så viktiga!

Det finns många små detaljer inför ett marathon som måste fixas och donas med.



Det är musik som ska fyllas ipoden, det är kolhydratladdning, sömn, och det är KLÄDER!

Jag köpte en t-shirt på Teamsportia för några dagar sedan. T-shirten var ett så kallat "panikköp". Jag var på jakt i solna utan resultat. Jag vet inte om det är utplockat med löparkläder eller om utbudet är så här dåligt, för jag hittade inte många fina löparöverdelar.


T-shirten jag köpte är helt ok, men inte så bra passform.

Så idag kom jag och tänka på ett linne som jag köpte på en utförsäljning nyligen, bara för att det var så billigt men som jag aldrig har använt ...Den är storlek large så jag har inte funderat på den utan bara förutsatt att den säkert inte sitter så bra.

...men så provade jag den och elastiskt tyg som det är så satt den ju faktiskt ganska bra ändå...Färgen sticker ju ut lite också som jag lovat min "hejjarklack" :)

Samt att det finns en ruskigt bra detalj för ipoden då man kan trä hörlurarna på insidan! Förra året så höll jag ju på att bli av med min lille ipod då en annan löpare lyckades trassla in sig hörlurarna, så detta kan vara en ruskigt viktig detalj på ett marathonlopp!

T-shirtens fördel är dock att risken för skavsår på insidan på överarmen minskas, hm... inte helt lätt detta!

vad röstar ni på, vad skulle ni ha valt? :)

6 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

Rosa linne! :)

Dea sa...

linnet!

Unknown sa...

Absolut linnet! Jag kör linne imorrn. Stort lycka till nu!!!

Pernilla Hult sa...

Linnet röstar jag på! Du passade så himla bra i färgen och den var ju så bra med sladdhålet!

Kalle sa...

LYCKA TILL Lina!

Thomas A sa...

Jag röstar också på linnet. Själv tänkte jag inte vara roligare än TSM-linnet. Jag hade höga förhoppningar på Expot, men det fanns inget av intresse. Men men, den står ju ut lite.

Vi ses snart!