torsdag 30 juni 2011

Månaden efter Stockholm marathon




Juni har gått så fort, extremt fort! Det känns inte som om det var över en månad sedan som jag var jätteledsen över mitt bowlingklot till fot. :) Men det var det! :)

Månaden som gått sedan maran har varit lite upp och ner träningsmässigt. Jag har haft två småförkylningar och den stukade foten är fortfarande definitivt inte hundra.

Det som har varit "uppåt" är att jag inte haft en endaste liten benhinnekänning och jag har därmed kunnat köra favoritpasset; intervaller! En annan sak som har varit "uppåt" är min nya förälskelse, det vill säga den fantastiska underbara yogan... så glad att jag gav den en till chans!


Träningen i Juni totalt sett då?I Juni-månad så har jag totalt tränat i 29 h och 34 minuter... fast bara 12 löp-pass, det har blivit en hel del alternativträning.

En lyckad "efter-mara"-månad tycker jag! :) Nu tar jag nästa steg! :) Hej Juli!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dagens deal: Obegränsat med yoga i sommar! Du får sommarkort på It’s Yoga Stockholm mitt på Södermalm. Ord. pris 1800 kr, betala 900 kr.











KÖP NU!



Ditt pris:
900 Kr



Du sparar:
50%







Ordinare pris:
1800 KR



Du sparar:
900 KR








Dealen är aktiv t o m
2011-07-04















Dagens deal innebär: •Yoga hos It’s Yoga Stockholm mitt på Södermalm
•Välj mellan Ashtanga, Hatha eller Anusara yoga, eller prova på alla tre!
•Obegränsat antal pass, gå på så många du vill!
•Sommarkortet gäller till 21 augusti
•Ord pris 1800 kr, betala 900 kr



Det finstilta: •Värdebeviset gäller för 1 sommarkort för 1 person
•Max 1 sommarkort/person men tipsa gärna dina vänner
•På värdebeviset finns tydlig information om hur du bokar din deal.
•Värdebeviset mailas ut kort efter att dealen avslutats.

// Minna

Lina sa...

Hej minna! Har redan köpt kort på ett annat ställe, tack ändå;)