söndag 12 juni 2011

Semester... typ... eller nåt?

Jag har en lugn vecka framför mig, jobbar bara på Tisdag, hur bra kan man ha det? Det är i och för sig ingen planerad ledighet. Det är helt enkelt så att inget av mina tre extrajobb behöver mig den kommande veckan, så kan det gå, men jag klagar inte, ska bli så skönt;) (man vet dock aldrig om man blir inringd) Jag är absolut inte en sån som "klättrar på väggarna" av att vara ledig utan att ha så mycket inplanerat, jag bara njuter. Visst är jag lite avundsjuk på killen min som i nuläget chillar i Miami, men så länge han kommer hem med ett par fivefingers så;) ( hehe bra att skriva här för att skapa lite extra press om han läser bloggen) ;) Det finns faktiskt massa saker man kan göra utan att planera innan. Ska bli så härligt! Först och främst har jag tänkt att köpa en veckas bikramyoga-kort. Jag känner att det vore bra och mysigt. Fast det får bli tidiga morgnar i såfall, om jag kommer upp, det vet man aldrig när det gäller mig;) brukar vara 50/50... Har jag bestämt med någon så kommer jag alltid upp, något annat vore taskigt. Fast jag drar mig ofta då också. Det kan min morgon-löpar-vän Minna intyga... Sovstreck kvar i ansiktet;) Det är när jag är själv som väckarklockan stängs av, måste träna upp karaktären på den punkten;) förutom bikram så kommer det tränas, solas, och caféas...och kanske ta tag i typ sånna där klädhögar som den bakom mig...;)




Bild: myskväll med Jonna- posted using Blogpress from my Iphone

2 kommentarer:

Ingmarie sa...

jag skulle inte vilja byta Sverige mot Miami nu för alla (nåja) pengar i världen.(Men fråga mig i vinter-då kan jag betala dyrt för det. :-) )
Helt klart ska du investera i ett vattenlöpnings-bälte! (Jag har om du är sugen. :-) )

Lina sa...

Näe, du har rätt, sverige är FANTASTISKT just nu :) vattenlöpningsbälte låter som sagt väldigt lockande, du säljer alltså sånna? vad är det för sort och pris? :)