söndag 5 juni 2011

Vilken helg!

Helgen började med en varm avslutningskväll med kurskamrater i Rålis på fredagskvällen. Himla fort tiden har gått, jag har redan pluggat i 2 år(!!) ...och är inte alls redo för ett stabilt 8-5-liv om 1,5 år (vem har iof. sagt att det måste bli så) ;) Jag njuter av friheten. Jag älskar att lägga upp dagarna precis som jag vill. Vill jag starta dagen med ett långpass så gör jag det, vill jag sitta uppe länge och fixa och dona med saker och ting så gör jag det... det är väldigt härligt att kunna styra över sin vardag på detta sätt. Visst sliter jag mitt hår under tenta perioderna... men då är jag ju inställd på att köra på ordentligt och går in i den bubblan och sen så njuter jag ju i stället extra mycket av det fria när tentan är skriven. :) Jag gillar att vardagen är lite ojämn, att dagarna är olika. Oj nu svävade jag iväg lite tror jag ;) I alla fall igår, som ni kanske sett i tidifgare inlägg, så blev det i allafall löpning och transportcyckling följt av slappande på en filt i en fin park ett par hundra meter från hemmet:) Riktigt härligt! På kvällen så kom världens finaste Ben, min kompis 11-åringa son, för att sova över, vi hyrde film och hade det jättetrevligt som vanligt! ...och idag då... chillade med Ben hemma på förmiddagen och nu på eftermiddagen har jag sprungit med Thomas. Det var länge sedan vi körde ett pass och det var såklart jättetrevligt, ännu mer after-mara-snack...hur mycket kan man prata om ett lopp egentligen? :)


Juste jag åkte ju in till stan en sväng på förmiddagen också och provade bland annat ett par fivefingers (läs: suktade)... De skulle vara grymt härliga att ha, speciellt i Spanien...Härligt sammanträffande att man får tillbaka lite på skatten i år;) Nu ska jag ut på prommis med hundarna... Hur ska jag sammanfatta detta, kanske att jag haft en förbaskat soft och härlig sommarhelg med löpning båda dagarna!:)

Inga kommentarer: