söndag 5 juni 2011

Nya mål

Jag njuter verkligen av nuet just nu, det är sommar och bara det får verkligen min kropp att sprudla och pirra! Jag ser så mycket framemot mot sommarträningen, mer än någonsin och jag inser att det var en väldigt bra ide´att anmäla mig till Berlin marathon! De andra sommarna har jag liksom avklarat det stora målet så tidigt, sthlm marathon, när sommaren väl satt igång. Nu har jag det stora målet framför mig, härlig känsla. Jag längtar tills min kropp är tillräckligt återhämtad för att sätta igång med kvalite´t igen, om en vecka kanske? Hoppas :)
Här är de loppen som jag anser är intressanta för mig framöver:
Tjejmilen: 09-03
Kistaloppet: 09-10
Berlin marathon:09-25 (anmäld)
Hässelbyloppet: 10-16
Vilka lopp ska ni springa, vad har ni för mål?

3 kommentarer:

fitnesscoachen sa...

För mig blir det ett eller två 6-timmars, troligen Skövde och kanske Trollhättan. Dessutom står jag och väljer mellan Hässelby och Växjö marathon, då de går samma helg. Också sommartåget såklart, men det är ju inget lopp.. ;)

Staffan sa...

Hoppas på ett par millopp till i år och så blir Stockholm halvmarathon lite av årets löparhöjdpunkt, siktar på 1:25 där.

Mathilda sa...

Ska springa Stockholm Halvmarathon och kanske kista loppet! Skönt att träna inför något under sommaren :)

/ Mathilda