fredag 29 oktober 2010

Vad var det i påsen...

...som jag kom hem med efter shopping på Runners store häromdagen?
Jo ett par fantastiskt snygga och sköna Asics vinter-tights!
Sedan jag börjat plugga så har jag haft svårare att unna mig själv saker av förstårliga, ekonomiska skäl. Men i tisdags inne på Runners store så såg jag dessa. Jag behövde verkligen ett par till tights och asics är starkt ett av mina favoritmärken. "750 kr!" sa jag lite uppgivet till mitt sällskap Jonna. "men Lina, du springer ju var och varannan dag, då är det väl inte så farligt" sa hon som den förstående vänninan hon är ;) och jag insåg att hon såklart hade alldeles rätt! ;) Så jag slog till utan att känna mig det minsta slösig. Trots lite mindre på kontot så har jag inte ångrat mig en sekund, de är invigda och jag gillar de skarpt, ett riktigt bra köp helt enkelt! :)

Visst är de snygga!?

3 kommentarer:

Karin Engen sa...

Supersnygga :)

Miranda sa...

Jag tittade på dem lite extra senast jag var där, bra köp där Lina!

Marieh sa...

Jättefina! Ett tips är att köpa träningskläder från Startfitness.co.uk, de har Asics i sitt sortiment och priserna är väldigt mycket billigare än i svenska butiker!