fredag 8 oktober 2010

Mina framtidsvisioner?


Trots att jag alltid strävar efter att leva i nuet och påminner mig själv om det så ofta jag kan så har jag såklart massor med framtidsvisioner och jag har just tagit ett steg närmare en av mina framtidsvisioner.
Jag har nämligen en vision om att springa in på Stockholm stadium den 28/5 2011 på en bättre tid än 3:40 för jag är nu anmäld till STOCKHOLM MARATHON 2011!

Ni som funderar på att springa, tveka inte, skynda er och anmäla er innan det blir fullt! Vill ni så kan ni, det finns många månader kvar att träna och det är minst sagt ett minne för livet. Detta blir fjärde året som jag springer Sthlm-maran och jag undrar om jag någonsin kommer att kunna avstå. Att missa en upplevelse som Stockholm Marathon känns inte som ett alternativ! Jag vill ju vara med såklart på Stockholms bästa löparfest! Ni hänger väl med? :)


Jag och en av mina personliga vatten och energilangare maran 2010;) världens bästa Anders!

4 kommentarer:

Malin I Form sa...

Kul att du är anmäld! Håller tummarna för att du fixar det på den tiden då :)

Marieh sa...

Å jag skulle också vilja springa Sthlm Marathon men jag är anmäld till Göteborgsvarvet som går helgen innan. Det känns liiite tight om tid att springa båda. =)
Så nu funderar jag på att anmäla mig till en mara utomlands nästa höst istället.

nina sa...

ååh jag vill men jag vet inte om jag vågar/kan. hur långt bör man känna sig lugn med att springa nu om man ska klara det?

Ann (annsanns.blogg.se) sa...

Jag är oxå klar och betald till maran!! Kunde typ inte sova om nätterna av rädsla för att det skulle bli fullt, så det var ju bara att anmäla.
Känns underbart skönt, men så otroligt avlägset. Jag läntar faktiskt!!
Ha en underbar helg!