lördag 9 oktober 2010

I morgon gäller det!

Igår så hade jag en riktigt dålig dag på flera sätt men jag bestämde mig för att stryka den dagen helt enkelt, inte reflektera över den mer. Livet är nu och frammåt det är så man får tänka ibland. Jag bestämde mig för sovmorgon idag. Pluggade lite och åkte sedan till Ikea och småshoppade. På måndag ska jag sträckplugga, sista rycket. Det brukar fungera bra för mig att sitta så dagen innan. Jag kan sitta en hel dag utan problem när det är så där nära. Det är inte roligt men bra!
Annat är det med löpning dagarna innan ett lopp. Jag sitter här med springsugna och utvilade ben, taggad för att ge allt i morrn!
Kl 12:00 så går startskottet. Jag ser framemot det med skräckblandad förtjusning. Jag vet ju att det kommer att bli tungt men även kul! Jag ska gå upp tidigt, äta frukost och sedan ta en promenad med världens bästa och finaste hundar och sedan bege mig till Hässelby! Nu ikväll så ska jag gå ut och käka med "löpargänget". Nästan alla ska springa loppet i morrn, jag kommer troligtvis att bli extra taggad inför morgondagen! :)Åh vad jag önskar att Michel var här och kutade med mig i morrn, men han bor ju inte längre i Stockholm. Hässelby är ju vårat favvislopp :) bilden är från förra året! Då var vi glada, personbästa för båda! :)

1 kommentar:

Sara Jansson sa...

Lycka till! Vi ses på banan!:)