söndag 31 oktober 2010

Sociallöpt

I förmiddags så mötte jag upp Thomas, Miranda, Alex och Suss på ett cafe´i sumpan. Efter att alla fått i sig latte/chailatte/kaffe så var det såklart dags för lite snick-snack-löpning. Thomas och Suss siktade på långpass och vi andra tre på lite kortare distanser. Vi sprang längs vackra bälstaån, förbi pampas, karlbergs slott och slutligen city där mitt pass slutade på 8.5 km. De andra vände om tillbaka. Jag kände att det räckte för mig med tanke på gårdagens intervaller. Jag hann precis med pendeln och var två stationer senare tillbaka på hemmaplan. Nu så har jag precis strukturerat upp den kommande veckan i kalendern. Jag har så mycket småsaker att fixa med nästa vecka, det stressar mig faktiskt lite, så därför så måste jag skriva upp allt, då känns helt plötsligt allting lite lättare!

1 kommentar:

Miranda sa...

Tack för igår Lina, du är som alltid så go och glad :)