söndag 17 oktober 2010

Äntligen!!!

Äntligen så ska jag träffa Michel, min fina vän Michel! Ni som har hängt med ett tag på bloggen kan inte ha ungått att ha hört om honom. Vi brukade springa jätteofta tillsammans innan han fick ett fantastiskt jobberbjudande i Malmö! Men i helgen så är han alltså i huvudstaden, men han har ett tajt schema häruppe, så nu så springer vi en morgonrunda toppat med en latte! :) En start helt i min smak! Foten känns bättre nu också, jag hoppas att den vill hänga med på noterna! :) Godmorgon alllihopa!

3 kommentarer:

Kalle sa...

God morgon Lina!
Hoppas foten håller och hälsa Michel:-)

Ps. Blev precis varse om att Hellasloppet är ju idag och startar om 3 timmar!!! Kanske borde man(jag) springa? Snacka om spontantanitet och noll uppladdning i så fall ha ha:-) Ds.

Lina sa...

Hej!!kul! sprang du??? :)

Kalle sa...

Japp! Rätt sjukt att springa en tävling som man bara några timmar innan inte ens visste skulle äga rum:-) Trevlig tävling som "vuxit" dom senaste åren, nu med över 1000 deltagare i dom olika klasserna.
Jag sprang 10 km. på en ordenligt kuperad bana! Hade inte en av mina bästa dagar så det blev mer eller mindre ett träningspass.(49:23)