tisdag 12 oktober 2010

Hej livet! ;)

Nu så är tentan gjord! Det kändes ganska så bra men jag vill inte ta ut något i förskott. Som sagt så var det statistik så jag hoppas att jag har räknat rätt! :)

Efter tentan så bytte jag om inne på toan och sprang hem tillsammans med Minna. Eller vi åkte till t-centralen och sprang därifrån. Vi tog inte den snabbaste vägen så totalt blev det 9 km. Vi sprang längs brunnsviken, genom hagaparken och där träffade jag några kollegor från jobbet som var ute på lunchpromenad, trevligt!
Jag har en tanke om att springa hem från skolan någon dag, alltså heeeela långa vägen. Bilvägen är typ 3 mil. Jag vet inte varför jag får sånna här ideér , bara för att det går kanske? För att det vore lite mer spännande ett vanligt långpass? För att jag blir nyfiken på om det går? Nån gång så ska jag, nu när tanken ändå väl har fötts! ;)

De senaste dagarna så har jag kännt mig lite spänd inför tentan. Jag har inte kunnat njuta av att inte sitta och plugga och jag har definitivt inte kunnat njuta av att plugga! Nu så ska jag göra sånt som jag prioriterat bort den senaste veckan. Träffa massa vänner, lägga upp träningen som jag vill och ta en och annan sovmorgon. Visst drar nästa kurs igång nu direkt men jag kommer att läsa i min takt och inte stressa upp mig, det är några veckor kvar tills nästa tenta!
Jag ser framemot den här veckan, jag har längtat efter det här tillfället, post-tenta! :) Så skönt!Nu så lyssnar jag på Melissa Horn hemma och det är dags att städa bort alla statistik-böcker, -anteckningar-uträkningar, miniräknare med mera med mera ;)- Hej livet! :)

4 kommentarer:

Dea sa...

Visst är det skönt?!

Ann sa...

Gud så skönt det låter!! Välkommen tillbaka, se till att njuta riktigt, riktigt ordentligt!

Ann sa...

Gud så skönt det låter!! Välkommen tillbaka, se till att njuta riktigt, riktigt ordentligt!

mimi sa...

Grattis till din fina blogg......
Kram från Mimi
Gos till dina gulliga hundar också....