söndag 11 november 2012

Vilken dag!

Jag var som sagt med Minna på mässan idag! Jäklar vad mycket vi provsmakade på matmässan! Det fanns sååå mycket gott! En av favoriterna var helt klart chokladfontänen i år igen! Det fungerar så att man köper marshsmellows som man sticker in i fontänen så att den blir täckt med choklad. Jammi!!!På hälsomässan shoppade vi, som väntat, en hel del, bland annat hampa-protein, acaibär och bipollen. Det är alltid spännande att prova på nya grejer! Nu så är det chill för hela slanten. Passar på att lägga en ansiktsmask nu när det bara är slappande i soffan som gäller. :-) Hundarna vet inte riktigt hur de ska förhålla sig till detta nya utseende och kollar misstänksamt på mig! Lite småkul!


Inför veckan har jag en utmaning; jag ska träna någonting varje morgon innan jobbet(praktiken)! Jag triggas av utmaningar; stora som små, och denna känns rätt liten, men ändå peppande!- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Laura sa...

Hade gärna gått på mässan men fick inte tid över!
Hehe, gjorde också en ansiktsmask idag och då tyckte min son att jag skulle duscha eftersom jag var så smutsig! :D