söndag 25 november 2012

Nervarvad!

Hallå!!
Är nu hemma efter spa-helgen igen och jag känner mig nu så nervavad.
Bara det att få komma iväg från sin vanliga miljö gör mycket. Jag har haft väldigt mycket för mig den senaste veckan. Även fastän det är roliga saker så har jag känt mig lite smått splittrad just för att det har varit så mycket olika saker varje dag. I veckan har jag praktiserat på socialtjänsten en dag, varit med och hållit en utbildning i motiverande samtal i tre dagar, haft ett givande möte angående ett framtidsprojekt samt varit i skolan en dag. På kvällarna har jag  ridit, spinnat, sprungit osv.
Jag gillar att hålla mig aktiv men jag kände att det var behövligt med en energigivande punktinsats. Att åka iväg i helgen var en sådan!
Nu känner jag mig pigg och utvilad! =) Nu ska jag landa lite till innan jag senare i kväll ska slänga ett öga i kalendern och få ett hum över den kommande veckan, så att jag vet hur jag kan lägga upp min träning. Träningen i veckan som varit... ja den har inte varit den bästa. Äsh! Saker och ting måste ibland anpassas. Så är det! Hoppas ni haft en bra helg!
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: